灣仔浪漫情調希臘餐廳Santorini Greek Taverna😘


香港人生活壓力大,我覺得無論日常幾忙,都需要安排時間比自己放鬆下❤ 。早前同閨密去左位於灣仔QRE Plaza的希臘餐廳Santorini Greek Taverna! 

餐廳好雅緻同有情調,配上柔和的燈光。Santorini係希臘愛琴海上的島,島上有好多藍白色希臘小屋,深受遊客喜愛。Santorini Greek Taverna餐廳用藍白色作主色,牆上亦有藍白色希臘小屋掛畫,木餐枱餐櫈同陶器擺設係專誠由希臘空運到港。係餐廳彷如置身希臘,好適合情侶拍拖或者同閨密談心。餐廳仲有露天座位,非常有feel🥰。


我一向鐘意芝士,不過煎封芝士真係未試過。今次試左希臘菜的煎封芝士Sagnanaki Cheese,佢用鐵板裝,所以送上黎係熱呼呼的,加上D芝士拉絲,真係好正! 不過最好同人share食,自己食會成個真係會太膩。


我另一致愛就係青口,外國的青口係成桶成桶食的,以KG計!因為今次係兩個女仔,所以我地叫左0.5KG,佢有D薯菜同比塔餅做伴碟,非常開胃。青口我真係食唔停😊!


Yoghurt我都一樣勁鍾意! 所以我叫左greek yoghurt做甜品。係希臘餐廳食greek yoghurt果然係唔同D,呢到D greek yoghurt比平時出面食的杰好多,好重奶油味,好正😆!

飲品方面就揀左經典mojito, 鍾意佢夠清涼,酒味又恰到好處!

成餐食到好飽,仲同閨密談心傾左好耐,非常滿足! 下次會再黎呢間餐廳👍!

Santorini Greek Taverna
地址 :灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 5樓 (港鐵灣仔站 B2 出口)
5/F, QRE Plaza, 202 Queen's Road East, Wan Chai
電話: 28878700
營業時間: 星期二至日12:00 - 15:00,18:00 - 00:00

#SantoriniGreekTaverna #Santorini
#hkfoodie #foodie #希臘餐廳 #希臘菜 #希臘 #灣仔餐廳 #chill #blogger #KOL #露天餐廳 #戶外餐廳 #情調餐廳 #浪漫 #拍拖好去處 #約會 #聚會 #生日 #周年 #閨密 #metime #芝士 #青口 #greekyoghurt

Comments

Popular posts from this blog

[停課不停學]在家輕鬆玩(四)簡單自製釣魚遊戲

清熱/清胎毒糖水:腐竹雞蛋糖水食譜

腸道菌群系列(纖之果、養生樂及億生菌)